Košarica0
Zatvori
Dodaci prehrani kao pomoć pri mršavljenju Dodaci prehrani kao pomoć pri mršavljenju Nakon blagdana i svih delicija i slastica koje su se našle na stolu, većina ljudi donese kao novogodišnju odluku zdravije se hraniti i krenuti vježbati. Prosječni dnevni unos kalorija je 2000, a ovisi o brojnim faktorima, poput fizičke aktivnosti, spolu i dobi.  5 lijekova za kašalj 5 lijekova za kašalj U zimskim mjesecima najčešći iritirajući simptom prehlade je kašalj. Za kojim pripravkom posegnuti ovisi o vrsti kašlja.  Razlikujemo dvije vrste kašlja ovisno o prisutnosti sluzi: produktivan kašalj, tzv. mokri kašalj i suhi kašalj - nema sluzi za iskašljati pa je kašalj iritantan i neugodan. 3 osnovne stvari o eteričnim uljima za inhalaciju 3 osnovne stvari o eteričnim uljima za inhalaciju Eterična ulja sadrže brojne lakohlapljive i biološki aktivne tvari koje imaju širok spektar djelovanja te se zbog toga koriste za inhalaciju u različite svrhe. Kako odabrati pravo i prepoznati čisto eterično ulje, kako ga primijeniti metodom inhalacije i koje eterično ulje izabrati u određenom stanju saznajte kroz odgovore na 3 pitanja. 5 načina za rješavanje akutne dijareje kod djece i odraslih 5 načina za rješavanje akutne dijareje kod djece i odraslih Akutna dijareja se definira kao više od 3 mekane ili vodenaste stolice unutar 24 h. Uobičajeno traje manje od 7 dana, ne dulje od 14 dana. Najčešći uzročnici akutnog proljeva su crijevna infekcija ili trovanje hranom. Cilj terapije je spriječiti ili liječiti dehidraciju i vratiti crijeva u ravnotežu. Koji oblik magnezija odabrati? Koji oblik magnezija odabrati? Magnezij je jedan od najpopularnijih minerala koji se unosi u vidu dodataka prehrani, kao pomoć kod nesanice, za opuštanje mišića, za smirivanje žgaravice, kod problema zatvora… Nedostatak magnezija je sve češći u današnje vrijeme, a najuočljiviji simptomi nedostatka su grčevi u listovima i mišićima. Kolagen – u moru dodataka prehrani kako odabrati onaj najbolji za sebe? Kolagen – u moru dodataka prehrani kako odabrati onaj najbolji za sebe? Kolagen je jedan od najvažnijih i najzastupljenijih proteina u našem tijelu. Nalazimo ga u sastavu vezivnog tkiva gdje zajedno s elastinom i retikulinom tvori funkcionalnu mrežu vlakana u koju su uronjene sve stanice našeg tijela. 3 točke koje otkrivaju zašto svi pričaju o vitaminu D 3 točke koje otkrivaju zašto svi pričaju o vitaminu D Unos vitamina D putem hrane vrlo je malen. No, ljudski organizam sintetizira vitamin D pod utjecajem sunčeve svjetlosti, tj. UV zraka. Čini se jednostavno održati status vitamina D sunčanjem, ali istraživanja pokazuju da gotovo 50% populacije ima niske koncentracije tog vitamina u krvi. Preporučena koncentracija vitamina D u krvi iznosi 75-125 nmol/L. Koncentracije niže od 75 nmol/L na upućuju na manjak, a koncentracije niže od 50 nmol/L u na nedostatak ili deficit. 7 činjenica o vitaminu C i cinku koje mogu pomoći u samoliječenju prehlade 7 činjenica o vitaminu C i cinku koje mogu pomoći u samoliječenju prehlade Dugotrajna i redovita primjena vitamina C dokazano skraćuje trajanje simptoma prehlade. Preporučena dnevna doza vitamina C za odrasle u prevenciji prehlade iznosi 200mg . Pušači, starije osobe, osobe s teškim fizičkim radom i oni izložene stresu imaju korist i od većih dnevih doza.
Newsletter
Stručni savjeti magistara farmacije te informacije o nadolazećim akcijama i popustima stižu potpuno besplatno na vaš email.
Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti .

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

Google maps
Facebook messenger (like page)
Live chat
Mailgun

Google tag manager
Google analytics