Početna Česta pitanja

Česta pitanja

Kako mogu naručiti proizvod?

Proizvod možete naručiti na www.mandispharmljekarne.hr. Za kupovinu proizvoda je potrebna registracija kao novog korisnika.

Mogu li naručiti telefonom?

Naravno, narudžbu možete napraviti i putem telefona na broj 0800 23 38, svakim radnim danom od 7:30 do 20:00 sati i subotom od 7:30 do 15:00. U ovom slučaju, plaćanje se obavlja pouzećem ili virmanom.

Kako se mogu registrirati i postati korisnik?

Za registraciju kao novi korisnik potrebno je upisati točne podatke koji se unose u sva označena polja u koja trebate upisati ime, prezime, adresu...Također, trebate izabrati korisničko ime i lozinku koja Vam je potrebna za registraciju i prilikom kupovine. Prilikom prijave imat ćete uvid u "Moj profil" u kojem su Vaši podaci te sve narudžbe.

Koji je minimalan iznos narudžbe?

Možete naručiti proizvode u bilo kojem iznosu.

Želim vratiti kupljeni proizvod. U kojem roku mogu to učiniti i tko plaća troškove povrata?

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, članak 72., st.1, Kupac ima pravo vratiti proizvod i to u roku od 14 dana od dana primitka proizvoda. O tome nas treba obavijestiti pismenim putem na info@mandis-pharm.hr . Detaljan postupak smo opisali u rubrici Uvjeti kupnje – Povrati i reklamacije.

Koja je cijena dostave?

Dostava je besplatna za narudžbe vrijednosti iznad 350,00 kuna, a za narudžbe vrijednosti do 350,00 kuna dostava se naplaćuje 35,00 kuna.

Kako je moguće platiti?

Na Mandispharm web trgovini moguće je platiti nalogom za plaćanje, kreditnim karticama te plaćanjem pri pouzeću. Detaljno opisan postupak plaćanja se može naći u našim Uvjetima kupnje.

Je li kupovina putem internetske trgovine sigurna?

Tajnost Vaših podataka je zaštićena i osigurana uporabom SSL enkripcije. Stranice za naplatu putem interneta osigurane su korištenjem Secure Socket Layer (SSL) protokola sa 128-bitnom enkripcijom podataka. SSL enkripcija je postupak šifriranja podataka radi sprječavanja neovlaštenog pristupaprilikom njihovog prijenosa.

Time je omogućen siguran prijenos informacija te onemogućen nedozvoljen pristup podacima prilikom komunikacije između Vašeg računa i WebPay servisa, te obratno.

WebPay servis i financijske ustanove razmjenjuju podatke uporabom virtualne privatne mreže (VPN),koja je zaštićena od neautoriziranog pristupa. Na taj način je osigurano da se  brojevi Vaših kartica i transakcija ne pohranjuju.

Kako otkazati narudžbu?

Narudžbu je moguće otkazati u roku od 12 sati i to slanjem e-maila na info@madis-pharm.hr, a koji sadrži Vaše podatke i broj narudžbe. U tom slučaju otkazujemo plaćanje karticom ili vraćamo novac na Vaš račun ( ovisno o načinu plaćanja ).

U kojem se roku vrši isporuka?

Isporuka se vrši u roku od 2-5 radna dana.

Gdje isporučujete robu?

Isporuku vršimo samo unutar Republike Hrvatske.

Proizvod koji tražim nemate u webshopu, mogu li ga nabaviti kod Vas?

Naravno, pošaljite upit na info@mandis-pharm.hr ili nas nazovite na 0800 23 38.

Gdje mogu napisati svoje mišljenje o vašoj online ljekarni?

Vaše mišljenje nam je važno. Svoje komentare, prijedloge, pohvale, pokude možete poslati na: info@mandis-pharm.hr.