Košarica0
Zatvori
Početna Česta pitanja

Česta pitanja

Kako mogu naručiti proizvod?

Proizvod možete naručiti na www.mandispharmljekarne.hr. Za kupovinu proizvoda je potrebna registracija kao novog korisnika.

Mogu li naručiti telefonom?

Naravno, narudžbu možete napraviti i putem telefona na broj 0800 23 38, svakim radnim danom od 7:30 do 20:00 sati i subotom od 7:30 do 15:00. U ovom slučaju, plaćanje se obavlja pouzećem ili virmanom.

Kako se mogu registrirati i postati korisnik?

Za registraciju kao novi korisnik potrebno je upisati točne podatke koji se unose u sva označena polja u koja trebate upisati ime, prezime, adresu...Također, trebate izabrati korisničko ime i lozinku koja Vam je potrebna za registraciju i prilikom kupovine. Prilikom prijave imat ćete uvid u "Moj profil" u kojem su Vaši podaci te sve narudžbe.

Koji je minimalan iznos narudžbe?

Možete naručiti proizvode u bilo kojem iznosu.

Želim vratiti kupljeni proizvod. U kojem roku mogu to učiniti i tko plaća troškove povrata?

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, članak 72., st.1, Kupac ima pravo vratiti proizvod i to u roku od 14 dana od dana primitka proizvoda. O tome nas treba obavijestiti pismenim putem na [email protected] . Detaljan postupak smo opisali u rubrici Uvjeti kupnje – Povrati i reklamacije.

Koja je cijena dostave?

Dostava je besplatna za narudžbe vrijednosti iznad 39,68 €, a za narudžbe manje vrijednosti dostava se naplaćuje 3,58 €.

Kako je moguće platiti?

Na Mandispharm web trgovini moguće je platiti nalogom za plaćanje, kreditnim karticama te plaćanjem pri pouzeću. Detaljno opisan postupak plaćanja se može naći u našim Uvjetima kupnje.

Je li kupovina putem internetske trgovine sigurna?

Tajnost Vaših podataka je zaštićena i osigurana uporabom SSL enkripcije. Stranice za naplatu putem interneta osigurane su korištenjem Secure Socket Layer (SSL) protokola sa 128-bitnom enkripcijom podataka. SSL enkripcija je postupak šifriranja podataka radi sprječavanja neovlaštenog pristupaprilikom njihovog prijenosa.

Time je omogućen siguran prijenos informacija te onemogućen nedozvoljen pristup podacima prilikom komunikacije između Vašeg računa i WebPay servisa, te obratno.

WebPay servis i financijske ustanove razmjenjuju podatke uporabom virtualne privatne mreže (VPN),koja je zaštićena od neautoriziranog pristupa. Na taj način je osigurano da se  brojevi Vaših kartica i transakcija ne pohranjuju.

Kako otkazati narudžbu?

Narudžbu je moguće otkazati u roku od 12 sati i to slanjem e-maila na [email protected], a koji sadrži Vaše podatke i broj narudžbe. U tom slučaju otkazujemo plaćanje karticom ili vraćamo novac na Vaš račun ( ovisno o načinu plaćanja ).

U kojem se roku vrši isporuka?

Isporuka se vrši u roku od 2-5 radna dana.

Gdje isporučujete robu?

Isporuku vršimo samo unutar Republike Hrvatske.

Proizvod koji tražim nemate u webshopu, mogu li ga nabaviti kod Vas?

Naravno, pošaljite upit na [email protected] ili nas nazovite na 0800 23 38.

Gdje mogu napisati svoje mišljenje o vašoj online ljekarni?

Vaše mišljenje nam je važno. Svoje komentare, prijedloge, pohvale, pokude možete poslati na: [email protected].

Koja je cijena dostave?

Dostava je besplatna za narudžbe vrijednosti iznad 39,68 €, a za narudžbe manje vrijednosti dostava se naplaćuje 3,58 €.

U kojem se roku vrši isporuka?

Isporuka se vrši u roku od 2-5 radna dana.

Gdje isporučujete robu?

Isporuku vršimo samo unutar Republike Hrvatske.

Kako je moguće platiti?

Na Mandispharm web trgovini moguće je platiti nalogom za plaćanje, kreditnim karticama te plaćanjem pri pouzeću. Detaljno opisan postupak plaćanja se može naći u našim Uvjetima kupnje.

Želim vratiti kupljeni proizvod. U kojem roku mogu to učiniti i tko plaća troškove povrata?

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, članak 72., st.1, Kupac ima pravo vratiti proizvod i to u roku od 14 dana od dana primitka proizvoda. O tome nas treba obavijestiti pismenim putem na [email protected] . Detaljan postupak smo opisali u rubrici Uvjeti kupnje – Povrati i reklamacije.

Kako se mogu registrirati i postati korisnik?

Za registraciju kao novi korisnik potrebno je upisati točne podatke koji se unose u sva označena polja u koja trebate upisati ime, prezime, adresu...Također, trebate izabrati korisničko ime i lozinku koja Vam je potrebna za registraciju i prilikom kupovine. Prilikom prijave imat ćete uvid u "Moj profil" u kojem su Vaši podaci te sve narudžbe.

Je li kupovina putem internetske trgovine sigurna?

Tajnost Vaših podataka je zaštićena i osigurana uporabom SSL enkripcije. Stranice za naplatu putem interneta osigurane su korištenjem Secure Socket Layer (SSL) protokola sa 128-bitnom enkripcijom podataka. SSL enkripcija je postupak šifriranja podataka radi sprječavanja neovlaštenog pristupaprilikom njihovog prijenosa.

Time je omogućen siguran prijenos informacija te onemogućen nedozvoljen pristup podacima prilikom komunikacije između Vašeg računa i WebPay servisa, te obratno.

WebPay servis i financijske ustanove razmjenjuju podatke uporabom virtualne privatne mreže (VPN),koja je zaštićena od neautoriziranog pristupa. Na taj način je osigurano da se  brojevi Vaših kartica i transakcija ne pohranjuju.

Proizvod koji tražim nemate u webshopu, mogu li ga nabaviti kod Vas?

Naravno, pošaljite upit na [email protected] ili nas nazovite na 0800 23 38.

Gdje mogu napisati svoje mišljenje o vašoj online ljekarni?

Vaše mišljenje nam je važno. Svoje komentare, prijedloge, pohvale, pokude možete poslati na: [email protected].

Kako mogu odrediti svoj tip kože?

Suha koža
Ova vrsta kože obično ima nisku razinu proizvodnje sebuma i čini se suhom ili zategnutom tijekom hladnog vremena ili kada se osjećate dehidrirano. Spadate u ovu kategoriju ako: rijetko imate mitesere ili zone jakog sjaja, čak i nakon dugog dana; vaša koža je zategnuta nakon čišćenja dok ne nanesete hidratantnu kremu; ili ima grubu teksturu te joj nedostaje gipkosti.

Masna i aknama sklona koža
Ovaj tip kože proizvodi puno prirodnog ulja (sebuma) i često ima sjajan izgled koji je teško uravnotežiti. Ako spadate u ovu kategoriju, također možete biti skloni mrljama, aknama te proširenim porama koje se redovito mogu začepiti, osobito oko čela, nosa i brade. Ambicija u njezi kože za masne tipove je očistiti kožu od faktora stresa koji pridonose nepravilnostima  – uključujući bakterije, prljavštinu i višak masnoće.

Mješovita koža
Većina ljudi ima ten s kombinacijom suhih, masnih i normalnih područja. Razlikuje se od osobe do osobe, ali obično spadate u ovu kategoriju kada je masna koža koncentrirana oko T-zone (nos, brada i čelo), dok su obrazi obično suši, a miteseri ili proširene pore također mogu biti prisutne.

Normalna koža
Normalan tip podrazumijeva dobro uravnoteženu kožu s ravnomjernom razinom hidratacije. Pore na normalnoj koži nisu previše istaknute te je koža ujednačenog izgleda bez nepravilnosti.

Kojim redoslijedom trebamo nanositi proizvode u rutini njege?

Ne postoji jedinstvena rutina za sve tipove kože, no ovaj opći okvir (i redoslijed njege kože) slijedi načelna pravila za slojevito nanošenje kozmetičkih proizvoda.

Korak 1: Uvijek počnite s sredstvom za čišćenje.
Korak 2: Nanesite serum
Korak 4: Nanesite kremu za područje oko očiju.
Korak 5: Nanesite njegujuću kremu za lice.
Korak 6: Tijekom dana nanesite proizvod sa zaštitnim faktorom. Zatim, po želji, možete nanijeti dekorativnu kozmetiku. 

Koliko često trebam nanositi proizvode sa SPF-om za optimalnu zaštitu od sunca?

Bez obzira na vrstu, svaki proizvod sa zaštitnim faktorom potrebno je redovito obnavljati. Neovisno o tome jesu li kemijske ili mineralne, vodootporne ili s visokim zaštitnim faktorom, sve formule značajno degradiraju nakon dva sata na suncu — a i prije ako ste bili u vodi ili se jako znojili. Ne zaboravite ponovno obnoviti zaštitu svaka dva sata nakon izlaganja suncu. A ako plivate ili vježbate, obavezno ga ponovno nanesite nakon brisanja ručnikom. 

Ako smo većinu dana u zatvorenom prostru, bilo na poslu, doma ili u školi, dovoljno je nanijeti ujutro te obnoviti neposredno prije izlaska i izlaganja suncu.

Koja je uloga retinola za kožu sklonu nepravilnostima?

Retinol pomaže u sprječavanju nakupljanja mrtvih stanica kože i koristan je za sve koji žele poboljšati izgled kože i teksturu, uključujući vidljive promjene uzrokovane prirodnim procesom starenja ili tragove nakon akni. Retinol može pomoći u poboljšanju izgleda tragova nakon akni koji ostaju nakon što se mrlje od akni očiste i koža zacijeli. Osim toga, pokazalo se da pomaže smanjiti vidljivost pora i poboljšati ukupni ton i teksturu kože.

Kako uvesti retinol u rutinu njege?

S obzirom da je moguće osjetiti blago perutanje, peckanje ili crvenilo na početku korištenja retinola, ako se pojave bilo kakve nuspojave ili iritacija, preporučamo postupno uvođenje proizvoda s retinolom u rutinu njege, dok se koža ne prilagodi. To može značiti nanošenje seruma s retinolom svake treće večeri, postupno povećavanje nanošenja svake druge noći, a zatim svake večeri kada se poveća tolerancija kože. Prilikom nanošenja retinola također je važno izbjegavati kontakt s očima i usnama.

Niste pronašli odgovor?Kontaktirajte nas!
Newsletter
Stručni savjeti magistara farmacije te informacije o nadolazećim akcijama i popustima stižu potpuno besplatno na vaš email.
Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti .

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

Google maps
Facebook messenger (like page)
Live chat
Mailgun

Google tag manager
Google analytics